Dla marki 5.10.15. wykonaliśmy we współpracy z agencją Prospero wiele różnych form audiowizualnych.
Oto niektóre z nich:
Indywidualne podejście, zaangażowanie, komunikacja, solidność, terminowość, profesjonalizm. Tak jesteśmy oceniani przy współpracy z klientami. Wiemy jak ważna w świecie biznesu jest odpowiedzialność dlatego chętnie angażujemy się też w większe projekty przy współpracy z firmami.
Jest kilka powodów dlaczego warto postawić na wideo marketing i tworzyć treści video:
- Wzrost sprzedaży – wiemy, że sprzedaż to klucz w biznesie. Filmy mogą pośrednio lub bezpośrednio zwiększać konwersję sprzedaży. Dobrze dobrane filmy do potrzeb i strategii firmy to spora część sukcesu.
- Wzrost świadomości marki – odbiorcy zawsze chętniej oglądają i udostępniają treści wideo niż inne. Dzięki temu dotarcie do większego audytorium jest prostsze. Warto dobrać rodzaj wideo do pożądanego efektu. W tym wypadku możemy skorzystać z filmu promocyjnego lub reklamowego (np. z elementami fabularnymi), filmu dokumentalnego (np. reportażu) lub filmu animowanego (np. explainer lub opowiadającego historię – storytelling).
- Zaufanie i zaangażowanie klientów – pokazanie firmy “od kuchni”, ludzi czy procesów, które stoją za finalnym rezultatem w postaci produktu czy usługi. To świetny przepis na zbudowanie zaufania i zaangażowanej społeczności (Testimonial – świadectwo).
- Strategia PR, EB lub HR – dobrze zrobione video pomagają w realizowaniu skutecznej strategii PR, HR lub Employer Branding. Filmy mogą pełnić rolę reklamową, edukacyjną lub wizerunkową.
- Wizerunek nowoczesnej marki – treści wideo i filmy są odbierane przez użytkowników jako “nowoczesna forma przekazu”. Dzięki dobrze zrobionym spotom reklamowym lub filmom korporacyjnym z łatwością możesz podążać za trendami marketingu.
Najczęściej wybieranymi formami wideo przez firmy są: film korporacyjny, film produktowy, reportaż, film dokumentalny, spot reklamowy, animacja, relacja z eventu. W początkowej rozmowie dobierzemy zakres usług do potrzeb firmy. Uszyjemy garnitur na miarę w świecie filmu.
Jesteśmy gotowi do współpracy z każdą firmą – możecie na nas liczyć.
Filip Senakiewicz
Właściciel PlanMedia Films