TWORZYMY BOGATY KONTENT AUDIOWIZUALNY I DZIELIMY SIĘ NIM
WRAZ Z OGROMNYM ROZWOJEM BRANŻY FILMOWEJ I MOŻLIWOŚCIAMI, JAKIE DAJE TECHNOLOGIA, ROŚNIE RÓWNIEŻ ŚWIADOMOŚĆ SKUTECZNEJ REKLAMY I REALNYCH KORZYŚCI, JAKIE ZA SOBĄ NIESIE.
Za każdym razem, gdy zaczynamy projekt, wykorzystujemy naszą wiedzę oraz wszelkie dostępne narzędzia, by dostarczać w pełni profesjonalny produkt filmowy.
01.
PREPRODUKCJA
To nie tylko przygotowania, lecz aktywna praca nad filmem we wczesnym etapie.
02.
PRODUKCJA
Najczęściej odbywa się na planie zdjęciowym i wymaga ogromnej koncentracji w celu wykorzystania pełni potencjału.
03.
POSTPRODUKCJA
Od początku projektu pracujemy na to, aby była jedynie formalnością, czyli popisem zdolności montażystów, kolorystów, muzyków czy specjalistów od FX.
Filmy promocyjne
Filmy reklamowe o dowolnym czasie trwania, prezentujące wyjątkowość i oryginalność danej marki, usługi produktu, lub wydarzenia. Tworzone najczęściej z myślą o emisji w internecie, mają zachęcać odbiorcę do nawizania kontaktu bądź skorzystania z oferty.
Filmy produktowe
Od klasycznych filmów promocyjnych różnią się tym, że zawierają więcej szczegółowych informacji o produkcie. Często ich realizacja odbywa się w studiu. W postprodukcji często używa się zaawansowanych narzędzi, takich jak kluczowanie, dodaje się również animacje, infografiki i lektora. Mogą mieć formę prezentacji lub wideo katalogu.
Filmy korporacyjne
Filmy przedstawiające firmę. Zawierają rys historyczny, informacje o rodzaju i zasięgu działalności, procesach produkcyjnych, wykorzystywanych technologiach i możliwościach rozwoju. Doskonałe do zamieszczenia na stronach internetowych oraz do miejsc gdzie prezentacja wideo może uzupełnić prezentację werbalną.
Spoty
Spoty reklamowe i wizerunkowe, billboardy sponsorskie spoty kinowe i promocyjne. To krótsze formy reklamy o określonym czasie trwania, mocno sprecyzowane pod kątem odbiorców, przeznaczone do TV oraz internetu. Scenariusz spotu często zakłada obsadę aktorską, copywriting, animacje 2D i 3D, nagranie lektorskie, zakup muzyki. Towarzyszy im zaawansowana postprodukcja..
Teledyski
Internet otworzył ogromne możliwości zarówno twórcom filmowym jak i muzykom na tworzenie i rozpowszechnianie wideoklipów. To co było kiedys dostępne i zależne jedynie od telewizji, dziś możemy mieć kiedy i gdzie chcemy. Ograniczenie w tej dziedzinie praktycznie nie istnieją, a dostępność i zróżnicowanie sprzętu do filmowania umożliwia kręcenie w każdych warunkach. Tak więc „sky is the limit”.
Wideomarketing
Doskonale znane z portali społecznościowych i serwisów umożliwiających szybkie udostępnianie materiałów wideo. Są to wszelkie filmy prezentujące „życie od kuchni” jak również poradniki, tutoriale, eksplejnery, eksperckie wypowiedzi czy filmy humorystyczne. Wciąż dynamicznie rozwijającą się formą są Vlogi, gdzie coraz częściej oprócz treści kładzie się nacisk na wysoką jakość ich wykonania.